Четвер, 25.04.2024, 01:23
Вітаю Вас Гість | RSS

Гімназія "Провесінь" Львівської міської ради

Меню сайту

Кабінет психолога та соціального педагога

 

 

 

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ ШКОЛИ                                                                                                                                    СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ

Уйгелій Марія-Тереза Юріївна                                                                                                                       Каліновська Наталя Богданівна

Освіта: вища, магістр психології                                                                                                                               Освіта: вища

Стаж: 3 роки.                                                                                                                                                                   Стаж: 7 років.

Життєве кредо: «Віддай дитині часточку себе, за це душа наповнюється світлом»                            Життєве кредо: "У кожній дитині треба бачити людину. Спочатку - особистість, а                                                                                                                                                                                                                                                          потім учня"

 

Дні консультацій для батьків практичного психолога гімназії «Провесінь»

Уйгелій Марії-Терези Юріївни:

понеділок – з 14.00 до 16.00

п’ятниця – з 09.00 до 11.00

 

Дні консультацій для батьків соціального педагога гімназії «Провесінь»

Каліновської Наталі Богданівни:

Понеділок  -   09:00 - 13:00

Вівторок -       10:00 - 14:00

Середа -           09:00 - 13:00

Четвер -            10:00 - 14:00

П'ятниця -       09:00 - 13:00

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

- Консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

- Діагностична робота з дітьми, батьками, вчителями;

- Корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, вчителями;

- Профілактична робота в учнівському середовищі;

- Просвітницька діяльність з учасниками навчально-виховного процесу;

- Допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;

- Психологічний супровід обдарованих дітей;

- Психологічний супровід новоприбулих дітей.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

1. Психологічна підготовка до навчання в школі.

2. Адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі.

3. Організаційна робота з важкими дітьми.

4. Професійне самовизначення старшокласників.

5. Організація роботи з обдарованими дітьми.

6. Попередження суїцидальної поведімки дітей та підлітків, насильницьких дій у родині та навчально-виховному процесі.

7. Методична робота.

8. Огранізаційна робота з дітьми пільгового контингенту.

ОСНОВНІ ВИДИ РОБОТИ

1. Діагностична.

2. Прогностична.

3. Консультаційна

4. Профілактична

5. Навчальна діяльність

6. Організаційно-методична

7. Зв'язки з громадскістю.

 

РУБРИКИ:

Спільно із патрульними поліцейськими для учнів 7-х класів було проведене заняття за темою "Кібербезпека"

Спільно із Львівським центром зайнятості для учнів 9-го класу було проведено профорієнтаційне заняття

Для учнів 2-б класу було проведено бесіду за темою "Урок толерантності або вчимося співчувати"

 

До міжнародного дня миру 

Традиційно 21 вересня в Україні та в усьому світі відзначають Міжнародний день Миру.

З нагоди цього свята учні 5-7 класів взяли участь у флешмобі "Мир у твоїх руках"

Дієві вправи для боротьби зі стресом

Закриття шкіл, хворі друзі чи рідні, ізоляція вдома - ціта інші фактори можуть спричинити відчуття тривоги і стресу у дітей під час пандемії коронавірусу (COVID-19).

Стрес- нормальна реакція на події зовнішнього світу і ми відчуваємо його кожного дня. Стрес- це стимул, комплекс тілесних реакцій, що активізують наш організм на подолання. Проте як він вплине на нас- позитивним чином чи катастрофічним- обираємо тільки ми.

Провідний світовий експерт з підтримки дітей, ділиться цими вправами для релаксації в ігровій формі в рамках всесвітньої програми Лікування та навчання через мистецтво для дітей, які перебувають у стресових ситуаціях.

Виконуйте "Ледачого кота", "Черепашку", Лимон" та усі інші вправи для боротьби зі стресом разом із дітьми, адже ці вправи підходять і для дрослих і для дітей!

Стоп булінг

Булінг– це дія або бездіяльність, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого була або могла бути заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

ВИДИ БУЛІНГУ:

  • фізичний;
  • психологічний;
  • економічний;
  • сексуальний,
  • із застосуванням засобів електронних комунікацій (кібербулінг).

ОЗНАКИ БУЛІНГУ:

  • систематичність (повторюваність);
  • наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі;
  • наслідки у вигляді психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

ДЕ ОТРИМАТИ ДОПОМОГУ?

Якщо Вам необхідна правова допомога (юридична консультація, складання заяви, інших документів) – зверніться до Єдиного контакт-центру безоплатної правової допомоги за номером

0 800 213 103.

ВАЖЛИВО: діти мають право безоплатно отримати послуги адвоката (складання заяв, представництво в суді).

Якщо дитині необхідна психологічна допомога – зверніться на Національну дитячу «гарячу лінію» для дітей та батьків з питань захисту прав дітей за номером 116-1110. Цілодобово та безкоштовно в межах України.

Національна гаряча лінія: “Слухаю Вас…..”

Якщо ти все ж таки став(ла) жертвою булінгу або відчуваєш, що можеш потрапити в подібну ситуацію, не мовчи. Щоб отримати реальну допомогу, можна звернутися до:

  • будь-якого працівника закладу освіти, де ти навчаєшся;
  • поліції за номером «102»;
  • дорослих, яким ти довіряєш;
  • працівників ювенальної превенції;
  • працівників медичного закладу;
  • громадських організацій, які працюють у сфері захисту прав та інтересів дітей. Крім того, звернутися по допомогу можна на Національну гарячу лінію для дітей та молоді «Ла Страда-Україна» за номерами: 0-800-500-225 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних номерів телефонів по всій території України). Лінія працює по буднях з 12:00 до 20:00.

 «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА

В Україні працює державна «гаряча лінія»  з попередження домашнього насильства. Сервіс цілодобово доступний за номерами 116-123, 116-111, 0 800 500 225

Дзвінки є  безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.

На «гарячій лінії» надаються юридичні, психологічні та інформаційні консультації чоловікам та жінкам щодо питань попередження та протидії домашньому насильству, протидії торгівлі людьми, питань, пов’язаних з ґендерною дискримінацією та ґендерним насильством, тощо.

У разі нагальної потреби щодо виклику поліції, необхідно звернутися за номером 102.

НАВІЩО ПОТРІБНИЙ ПСИХОЛОГ У ШКОЛІ?

   Робота психолога в школі нерозривно пов'язана з освітнім процесом. Школа - це величезний соціальний інститут. Психолог працює не тільки з дітьми, а також і з педагогами та батьками.

   Основні напрями діяльності психолога в школі:

- Психологічне просвітництво - формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту;

- Психологічна профілактика - попередження виникнення явищ дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку;

- Психологічна діагностика - поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання, у професійному самовизначенні, а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.

- Психологічна корекція - активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності, здійснюване на основі спільної діяльності педагогів - психологів, дефектологів, логопедів, лікарів, соціальних педагогів та інших фахівців,

- Консультативна діяльність - надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультування.

   Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань, і багато чого іншого - все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. Тільки при взаємному прийнятті рішень, при єдиних цілях, школа може претендувати на звання соціального інституту знань.

   Психолог допомагає дитині засвоїти весь цей досвід через освоєння поведінки, і побудови власної позиції, при якій у дитини виробляється усвідомлене сприйняття світу. Багато хто помилково вважає, що психолог займається лише тестуванням, а уроки психології проходять на рівні факультативних занять і не представляють нічого цінного для знань дитини. Головною позицією психолога є створення для дітей умов життєвих систем і вибір цих систем. У дитини, при злагодженій роботі психолога і педагогічного колективу, формуються умови для створення особистісної позиції. Саме психолог виступає тією організаційною ланкою між дітьми та педагогами, яка необхідна для вирішення інтересів і можливостей школярів.

 

АБЕТКА ПОРАД ДЛЯ БАТЬКІВ

А – аналізуйте вчинки своєї дитини разом з нею.

Б – будьте терплячими та толерантними по відношенню до своєї дитини.

В – виховуйте в дитині порядність та чесність.

Г – говоріть зі своєю дитиною щиро, відкрито.

Д – довіряйте вашій дитині.

Е – енергія любові – найкращий родинний зарядний пристрій.

Є – єдність у ваших поглядах та вашої дитини – запорука взаєморозуміння.

Ж – живіть не лише своїм життям, а й життям вашої дитини.

З – з розумінням ставтеся до своєї дитини.

І – інтелектуальні комп’ютерні ігри – непоганий подарунок.

К – критикуйте не саму дитину, а її поганий вчинок.

Л – любіть вашу дитину всією душею.

М – мир та злагода в родині – запорука сімейного щастя.

Н – не говоріть з дитиною так, як би ви не хотіли, щоб вона говорила з вами.

О – обговорюйте, та аналізуйте з дитиною різноманітні теми, проблеми.

П – поважайте думку та вибір вашої дитини.

Р – радійте успіхам та досягненням вашої дитини.

С – стежте за своєю поведінкою, адже ви приклад для наслідування.

Т – тактовно вказуйте своїй дитині на її помилки.

У – успіх у вихованні залежить від атмосфери в родині.

Ф – фарбуйте своє життя та життя ваших дітей в яскраві кольори.

Х – хваліть свою дитину. Похвала – гарний спосіб підвищити самооцінку.

Ц – цікавтеся усім, з чим пов’язує своє життя ваша дитина.

Ч – чергуйте строгість з поблажливістю.

Ш – шукайте спільні інтереси, шляхи розв’язання проблем.

Щ – щастя дитини наполовину в ваших руках.

Ю – юність! Згадайте себе в цьому віці й ви краще зрозумієте свою дитину.

Я – якщо хочете бути щасливими – будьте такими!

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

1.Вранці підіймайте дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Не згадуйте вчорашні прорахунки, не вживайте образливих слів.

2. Не підганяйте дитину, розрахувати час – це ваш обов’язок, якщо ж ви із цим не впорались – провини дитини в цьому немає.

3. Не посилайте дитину до школи без сніданку: у школі вона багато працює, витрачає сили.

4. Відправляючи дитину до школи, побажайте їй успіхів.

5. Забудьте фразу: « Що ти сьогодні отримав?». Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитись.

6. Якщо дитина замкнулася, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, хай заспокоїться, тоді все сама розкаже.

7. Зауваження вчителя вислуховуйте не в присутності дитини. Вислухавши не влаштовуйте сварку. Говоріть із дитиною спокійно.

8. Після школи дитина повинна 2-3 години відпочити. Найоптимальніший час для виконання завдань з 15 до 17 години.

9. Не можна виконувати завдання без перерви. Через кожні 15-20 хв. треба відпочивати 10-15 хв.

10. Під час виконання завдань не стійте над дитиною, дайте їй попрацювати самостійно. А коли буде потрібна ваша допомога, то без крику, вживаючи слова «не хвилюйся», «ти все вмієш», «давай поміркуємо разом», «згадай, як пояснював учитель», допоможіть дитині.

11. При спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти будеш добре вчитися, то…»

12. Протягом дня знайдіть півгодини для спілкування з дитиною. У цей час найважливішими повинні бути справи дитини, її біль, її радощі.

13. У сім’ї має бути єдина тактика спілкування дорослих із дитиною. Коли щось не виходить, порадьтеся із психологом, учителем. Не зайвим буде почитати літературу для батьків, там ви знайдете багато корисного.

14. Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини.

15.Знайте, що діти люблять казки,особливо перед сном,або пісню, лагідні слова. Не лінуйтеся зробити це для них.

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ ЯК ОЦІНЮВАТИ ШКІЛЬНІ УСПІХИ СВОЇХ ДІТЕЙ

   Батькам у відносинах із своїми дітьми необхідно зменшувати хворобливість їх переживань з приводу невдач, допомагати їм емоційно переборювати ситуації, які пов’язані зі шкільними оцінками.

    Як ставитись до шкільної оцінки в сім’ї? Як зробити так, щоб ставлення батьків позитивно впливало на дитину, а не пригнічувало її?

Правило 1. Пам’ятайте, що спілкуватися в люті, роздратуванні - все одно, що включити в автомобілі „газ” і натиснути на гальма.

Правило 2. Старий, вічний педагогічний гріх. Ми очікуємо від дитини все і зараз. Нам потрібно, щоб дитина вчилася сьогодні добре, ми примушуємо її – вона вчиться, але стає зубрилкою і ненавидить учіння, школу, а може й ... вас.

Правило 3. Ви любите свою дитину, незважаючи на її успіхи у школі. Вона відчуває вашу любов і це допомагає їй бути впевненою в собі.

Правило 4. Дитина очікує від батьків не докорів, а спокійної допомоги.

Правило 5. Щоб позбавити дитину недоліків, намагайтеся вибрати один – той, якого ви хочете позбавитися найбільше, і говоріть тільки про нього.

Правило 6. Порадьтеся із дитиною, почніть з ліквідації тих шкільних труднощів, котрі найзначущіші для неї самої.

Правило 7. Хваліть виконавця, критикуйте – виконання. У ваших силах допомогти відокремити оцінку її особистості від оцінки її роботи.

Правило 8. Оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її власними вчорашніми.

Правило 9. Не скупіться на похвалу; будуючи стосунки з власною дитиною, не орієнтуйтеся тільки на шкільні оцінки.

Правило 10. Виділіть у морі помилок острівок успіху, на якому зможе укорінюватися дитяча віра в себе і в успіх своїх навчальних зусиль.

Правило 11. Ставте перед дитиною найбільш конкретні та реальні цілі. Не спокушайте дитину цілями, яких неможливо досягти.

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ ПІДЛІТКА

   Вам важко з підлітком? Повірте, підлітку важче, ніж вам.

   Ви помічаєте, що він погано навчається, має незадовільну поведінку, грубить, стає замкнутим, не може порозумітись з друзями, втрачає довіру до вас, стає нервовим. Отже, ваша дитина вступила в підлітковий вік.

Тому вам потрібно:

- любити дитину не за те що вона розумна чи гарна, а за те, що вона ваша рідна;

- зрозуміти, що конфліктів з ровесниками, бунту проти батьків, незадоволення всім і собою у тому числі, дитині не уникнути. Тому ваше завдання-допомогти;

- пам’ятати, що підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним;

- не слід залишати дитину без нагляду, тому що в цей період внутрішній світ дитини дуже нестабільний;

- не допускати недоліків та суперечностей в поведінці близьких і старших - вони сприймаються гостро і хворобливо;

- не забувайте - у батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.

 

 

З ПОВАГОЮ ВАШ ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ

УЙГЕЛІЙ МАРІЯ-ТЕРЕЗА ЮРІЇВНА

Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Мій улюблений предмет
Всього відповідей: 204
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гімназія "Провесінь" © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz