Меню сайту
Архів записів
|
Фізкультурно-естетичний напрямок методичного об’єднання
ТЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ`ЄДНАННЯ Формування творчої, фізично розвиненої , працелюбної та емоційно стійкої особистості школяра із яскраво вираженим пізнавальним інтересом.
Календарне планування методичного об’єднання фізкультурно-естетичного напрямку на 2021-2022 н. р. Гімназії «ПРОВЕСІНЬ» ЛМР Вересень 1. Визначення основних напрямків методичної, виховної та фізкультурно-естетичної роботи на навчальний рік. 2. Розгляд питання взаємодії членів методичного об’єднання з метою оптимізації виховного, спортивного та естетичного виховання. 3. Обговорення та інтерпретація результатів анкетування на тему: «Який вид спорту я хотів би вивчати в школі?» (вибірка – учні 5их – 9их класів). 4.Затвердження плану роботи методичного об’єднання фізкультурно-естетичного напрямку на навчальний рік. Грудень 1. Організація спільної профорієнтаційної роботи. 2. Супровід школярів у період адаптації в середній ланці навчання.
Січень 1. Підсумки взаємовідвідування уроків та занять в І-му семестрі навчального року. 2. Вплив класичної музики на емоційний стан дитини та формування особистості підлітка. Березень 1. Фізична культура – запорука здоров’я. 2. Психічне здоров’я дитини: деякі рекомендації щодо виховання та навчання. Травень 1. Вплив фізичних навантажень на розумову діяльність учнів. 2. Психологічні засоби мотиваційної готовності до навчання. 3. Підбиття підсумків роботи методичного об’єднання фізкультурно-естетичного напрямку та визначення завдань на наступний навчальний рік. Список членів методичного об’єднання фізкультурно-естетичного напрямку. 1. Павлів Назар Богданович – вчитель фізичної культури. 2. Гергель Сергій Васильович – вчитель трудового навчання. 3. Гергель Наталя Михайлівна – вчитель музики, основ художньої культури. 4. Уйгелій Марія-Тереза Юріївна – практичний психолог. 5. Каліновська Наталя Богданівна - соціальний педагог. |
Пошук
Наше опитування
Календар
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||