Середа, 24.04.2024, 11:41
Вітаю Вас Гість | RSS

Гімназія "Провесінь" Львівської міської ради

Меню сайту

ШМО вчителів початкових класів

   Шкільне методоб′єднання  вчителів початкових класів працює над проблемою:

       «Індивідуалізація  та  диференціація   навчального  процесу»

 

 

Педагогічне  кредо  методичного об′єднання  вчителів початкових класів:

«Немає  щасливішої долі, коли людина з твоїх рук, учителю, іде у  світ, на  краплю світ  людніє».

                                                                                                          І.Драч

 

  «Формування творчої людини треба починати у весну життя,тобто в дитинстві, бо дитинство зображає собою весну,

юність – літо, змужнілий вік – осінь і старість – зиму.»

                                                                       Ян Амос Коменський

   «Щоб дати учням іскринку знань, вчителю потрібно   ввібрати ціле море світла.»

                                                                            В.О. Сухомлинський

    Мета сучасної школи – не просто давати знання, а формувати особистість, яка вміє і хоче вчитися. З огляду на це велике значення має формування в учнів творчого потенціалу, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. 

   Розвивати творчість – означає виховувати у дітей інтерес до знань, самостійність у навчанні. Учень добре вчиться лише тоді, коли він переживає успіх, хоча б невеликий. Тому на кожному уроці  вчителем повинні ставитися  такі завдання:

- запалити в дитячому серці вогник допитливості;

- збагачувати знання школярів про природу, суспільне життя, трудову діяльність людей;

- розвивати різні види пам'яті;

- розвивати уяву і фантазію;

- розвивати увагу, спостережливість;

- формувати мовленнєві вміння, комунікативно – творчі здібності;

- пробуджувати інтерес до навчання, робити його цікавим, пізнавальним, розвивальним;

- розвивати творче мислення;

- навчити працювати з навчальною і дитячою книгою;

- виховувати національну самосвідомість, духовність.

     В. Сухомлинський писав, що кожна  нормальна дитина іде в школу з вогником в душі, а завдання педагога цей вогник підтримати, щоб він не погас.

 

Щодня поспішаємо зранку до школи

Щоб двері найменшим в світ знань відчинить,

Щоб творчості іскру і віру у себе

У кожному серці зуміть запалить.

  В роботі вчителів початкової школи виникають питання: 

·        Як не погасити вогник цікавості дитини, а розпалити справжній факел?

·        Як навчити дитину вчитися?

·        Як уникнути пасивності учнів на уроках?

·        Як «свій» урок зробити «їхнім» уроком?

·        Як учительське «треба» перетворити на учнівське «хочу»?

     Відповіді на ці та інші запитання педагоги ЛНВК школи – садка «Провесінь» початкової школи знаходять, впроваджуючи у практичну роботу інноваційні технології та ігрові прийоми, придумуючи щось своє, що дає можливість учням не відсиджувати, а проявляти себе - як особистість, партнер, команда.

       Учителі початкових класів нашої школи - це люди не тільки з життєвим досвідом, а й з великим педагогічним багажем, люди активні, енергійні, завзяті, з невичерпним прагненням творчої діяльності. Оскільки педагог не може бути пересічною людиною, вчителі початкової школи постійно працюють над собою, займаються самоосвітою, вдосконаленням педагогічної майстерності.

   Основним принципом роботи вчителів початкової школи ЛНВК школи-садка «Провесінь» є використання сучасних досягнень вікової психології, інноваційних технологій навчання для успішного розвитку пізнавальних, інтелектуальних, творчих, фізичних здібностей школярів початкової школи за умови збереження та підвищення резервів їх фізичного, психічного та соціокультурного здоров'я. У впровадженні інноваційних методів і технологій вчителі початкової школи перш за все керуються п'ятьма основними заповідями:  любити, вірити, знати, поважати та розуміти дитину як основний об'єкт і суб'єкт навчальної діяльності.

Люби дитину! Любов до дітей - серцевина педагогічної моральності, основа культури вчителя.

  Вір у дитину! Без віри в дитину, без довіри до неї вся педагогічна мудрість, усі методи і прийоми навчання і виховання руйнуються, як будиночки з піску.

   Знай дитину! Без знання дитини немає навчання, немає виховання, немає справжнього педагога і педагогічного колективу.

    Поважай дитину! Не вважай себе спроможним вирішувати ті питання, які належить вирішити юній особистості.

Розумій дитину! Вмій поставити себе на її місце, побачити світ її очима, зрозуміти, чим дитина живе, до чого прагне.  

      Вчителі нашої початкової школи, навчаючи учнів, та розвиваючи в них пізнавальні інтереси всю роботу спрямовують у такій послідовності: цікаво знаю вмію.

       Розвиток творчих здібностей вимагає від учителя наполегливої праці і любові, адже він сіяч добра, правди, знань, творець дитячих душ. Мабуть, саме це мав на увазі І. Драч, коли у «Думі про вчителя» вустами свого героя сказав:

Нема жахливішої роботи, ніж учительська.

Нема виснажливішої роботи від учительської

Де нерви паляться, мов хмиз сухий,

Де серце рветься в клекоті і чаді.

Але нема щасливішої долі,

коли Людина з Твоїх рук, Учителю,

де у світ — на краплю світ людніє.

   

Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Мій улюблений предмет
Всього відповідей: 204
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Гімназія "Провесінь" © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz