Меню сайту
Архів записів
|
Бібліотека школиНе просто книгосховище, а дім знань
Головна мета: «Створення умов для розвитку інтелектуального потеціалу нації, зокрема шляхом підвищення читацької активності, рівня культурної компетентності та зацікавленості учнів у користуванні друкованою книгою як джерелом інформації». Витяг з протоколу педради про вибір та замовлення підручників для 9 класу Витяг з протоколу педради про вибір та замовлення підручників для 5 класу з 1 вересня 2022 року 30 листопада - Всеукраїнський день добрих справ. Дякуємо всім хто приймав участь!
ЯК ПРИЄМНО НЕ ТІЛЬКИ ЧИТАТИ КНИГУ, АЛЕ І НА ЖИВО СПІЛКУВАТИСЯ З ЇЇ АВТОРОМ. УКРАЇНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПИСЬМЕННИК П. ІВАН АНДРУСЯК ТА ТЕТЯНА РУБАН. САВЧИН С.А., ДЕМЧИШИН Т.Б. ТА УЧНІ 4Б КЛАСУ ВДЯЧНІ ЗА НЕЗАБУТНЮ ЗУСТРІЧ.
Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки: - сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу, формування особистості з високим рівнем громадянської свідомості, любові до рідної землі засобами книги в процесі навчання; - якнайповніше забезпечення реалізації таких принципів функціювання шкільної бібліотеки як пріоритет читацьких інтересів, глибоке і клопітке їх вивчення та задоволення відповідно до можливостей бібліотеки. Формування у дітей стійкої потреби в книзі як головного джерела знань; - використання нових нестандартних форм роботи. Проводити діалоги бібліотекара з читачами, читачів між собою з наявністю ігрових моментів, ставлення до бібліотеки як до невичерпного джерела інформації, як до осередку де не лише можна наповнити свої знання, а й відпочити , поспілкуватися з однодумцями та опонентами, висловити свої погляди з упевненістю що вони будуть позитивно сприйняті; - підвищення бібліотечної культури школярів шляхом проведення бібліотечно-бібліографічних уроків, індивідуальної роботи з читачами;
- співпраця вчителів, бібліотекаря з батьками на тему: «Духовність: потреби й інтереси батьків, дітей, сім’ї». Виховний потенціал дітей багато в чому залежить від співпраці вчителів, батьків, бібліотекаря. Сучасна українська родина є основною продуктивною складовою у вихованні. Традиція читання книги в сім»ї допомагає всім членам родини глибше пізнати один одного, розвивати духовно-моральний потенціал особистості. - кожного року в школі проходить акція «Живи, книго!». Проводяться рейди-перевірки стану підручників по класах, навчання дітей «Як продовжити життя книзі». Велику допомогу по збереженню навчальної літератури надають вчителі молодших класів, класні керівники, батьки. Роль родини у ставленні дитини до книги не заперечна. Відомо, що дитина свої перші уроки життя виносить саме з домашнього оточення. Батьки є першими вихователями-педагогами. Виховання у дітей дбайливого ставлення до книжки у нашому навчально-виховному комплексі починається ще з садочка. Своїх читачів ми виховуємо з занять у групах і впродовж навчання у школі. - масова робота бібліотеки спрямована на активізацію читання школярів, їх звернення до художньої, науково-пізнавальної та довідкової літератури, формування естетичних смаків, підвищення пізнавальної та емоційної активності . Специфіка масової роботи передбачає вплив на поведінку молодих людей, сприяє розумовій активності, залученню до творчої праці.
|
Пошук
Наше опитування
Календар
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||