Меню сайту
Архів записів
|
Методичне об'єднанняПедагогіка – це не тільки наука, а й мистецтво, - найбільше, найскладніше, найвище і найнеобхідніше з усіх мистецтв. К. Д. Ушинський.
Функції та структура методичної роботи Методична робота - це система взаємоповязаних дій і заходів , яка грунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів. Діяльність методичної роботи школи спрямована на підвищення рівня професійної майстерності вчителів, активізацію педагогічних досліджень, збільшення кількості та покращення якості методичних розробок. Мета методичної роботи - підтримка ділового тонусу вчителя, впровадження кращих традиційних і нових зразків педагогічної діяльності, відкриття шляху до пошуку, ініціативи і творчості. Методична робота повинна:
Функції методичної роботи (стосується і кожного вчителя, і колективу)
Структура методичної роботи школи
Стратегічна концепція роботи методичного об’єднання: Виконуючи своє головне завдання, сучасна школа має стати для дитини помічником у її життєвому виборі, формуванні навичок самореалізації, самозахисту, досягненні всебічної особистісної гармонії . На сьогоднішній день актуальним є процес виховання, який передбачає наступне: · художньо-естетичну освіченість і вихованість особистості. Виховуючи в школярів естетичні погляди, смаки, які ґрунтуються на народній естетиці та кращих надбаннях цивілізації, національне виховання передбачає вироблення умінь власноручно примножувати культурно-мистецькі надбання народу, відчувати й відтворювати прекрасне у повсякденному житті. · моральне виховання – прищеплення та розвиток моральних почуттів, переконань та потреби поводити себе згідно з моральними нормами, що діють у суспільстві; опанування духовною культурою людства, нації, найближчого соціального оточення; наслідування кращих моральних зразків своєї родини, українського народу; загальнолюдських моральних цінностей. · фізичне виховання – утвердження здорового способу життя як невід’ємного елемента загальної культури особистості. Повноцінний фізичний розвиток особистості, формування її фізичних здібностей, зміцнення здоров’я, гармонія тіла та духа, людини та природи – снова фізичного виховання. · трудове виховання – формування на основі сучасних знань творчої, працелюбної особистості, умілого господаря, що володіє відповідними навичками та вміннями, професійною майстерністю, може самостійно знайти застосування власним здібностям у системі виробництва, науки, освіти.
Головна мета методичної роботи – не лише надання реальної дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні рівня їхньої професійної майстерності згідно з проблемами, над якими працює школа, а й активізація творчого потенціалу кожного вчителя, необхідність усвідомлення вчителям потреби у підвищенні свого фахового рівня.
Школа – світ душевних людських доторкань. Нехай це буде першою заповіддю нашої педагогічної етики! В. Сухомлинський |
Пошук
Наше опитування
Календар
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||